Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 31 mars 2009 10:05

Nu sitter man här igen och man har nyss vaknat eller nyss o nyss fick knappt sova i natt tanja har blivit sjuk  stackarn ligger o hostar hur mycket som hellst :( men äntligen sover hon stackarn måste va helt slut.
Nu är det bara 4 dar kvar tills tanja får åka på sin första resa.
och snart fyller man ju också.. man kan ju hoppas på en kamera :P

ha det bra alla puss o hej

Av Maria - 30 mars 2009 11:51

har inte skrivit på ett tag och har fått klagomål om de hehe så får ta och skärpa mej ..

Imorgon ska jag gå med syrran till ett gym och kolla för jag planerar att kanske gå dit på 2 gånger i v och träna så kanske man lyckas få tillbax sin gammla kropp..

Just nu e tanja med sin morfar ute i storarummet och ser tv :D

och då tar jag tillfälle i akt att skriva lite..

ja snart är det april o den 4 åker ju jag o hälva killens släkt känns det som till mariehamn kul ska det i alla fall bli ser fram i mot det .. bye :D

Av Maria - 5 mars 2009 09:49

hej hopp , ä ntligen har min data börjat fungera efter måna om och men, 


vad ska man göra idag då? jo tänkte försöka städa lite , o så ska jag handla mat till tanja vilket hon behöver.

Vad ska ni göra idag då?

Av Maria - 2 mars 2009 14:15

träffade millica igår, o satan vad söt hon är och så liten :) åh man önskar nästan att tanja var så liten igen haha ,

aja , nu är man hos syrran o amin liger brevid tanja och sjunger burn it up så gulligt.


å så har man fixat en överaskning till älsk tills i slutet av månaden :D

Presentation

Omröstning

Är man sämre mamma för att man är ung?
 Nej
 ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards