Alla inlägg under januari 2009

Av Maria - 26 januari 2009 20:23

idag har man varit med syrran hela dagen kul kul.

Hon fick världens chok när hon fick se tanja så ledsen när hon hörde henne bråka, aw stackarna.

och när man kommer hem får man couscous som mammas jobbarkompis gjort till mej:) MUMS fast inte lika god som syrran's mans cous cous *viskar*

Sen ville bror min mage bjuda på semlor men stackars mej som inte tycker om semlor men får tacka iaf tack tack mage:)

o sen spelade man lite GH som bror Micke köpt idag , KUL KUL , haha han sa att alla låtar jag spelade va lätta bara för att han va avis o kunde inte spela dom själv :P jag är bästXD


Och imorgon blir det som jag sagt i tidigare inlägg IKEA med syrran och Amin. Kul blire.

Av Maria - 24 januari 2009 11:18

Nu sitter man här igen och har trist , Tanja sover och det gör också Gurra.

Men som tur kom Sher in på men och roade mej lite , synd bara att min engelska är så rostig men det borde hon va van vid vid det här laget haha.

igentligen vet jag inte vad jag ska skriva.Funderar på att klippa mej i så fall ska killens mamma hjälpa mej. jag funderar nämligen på att skaffa lugg o lite kortare hår men skulle det passa mej? Jag får väll hoppas det.

Så borde man igentligen äta frukost i stället för att sitta här men jag vet varken vad jag ska äta till frukost eller det blir snarare lunch nu klockan är ju trotts allt halv 12. Men jag är inte direkt hungrig heller. Sen ska man väcka killen också men han har inte sagt när . SUCK. aja kanske väcker han vid 14 som vanlogt när han sover länge.


Kram kram på er alla

Av Maria - 22 januari 2009 23:56

ja nu är det ett tag sen man skrev ja vad har hänt sedan sisst , jo jag har fått en byrå till tanjas kläder och vi har rensat alla kläder o alla i stolek 56 o ner satt vi i en påse så madde ( gurras syrra) fick dom , gud så glad hon blir varje gång:)

Vad har hänt mer jo Madde har åkt in på bb för att hon har haft kraftiga förvärkar så hon fick en spruta som ska göra så den inte ska komma ännu ( den e så liten hennes bebis) men får hon sammandragningar  igen så kommer lillen ut.

Och Tanja har fått fina kläder också som jag och syrran köpte det som verkligen behövdes i stl 62-68


aja det var allt för mej nu

Av Maria - 17 januari 2009 21:41

Åh , nu längtar man tills man får sina pengar känner mej seriöst fattig nu asså, o så är man så jävla sugen på pizza fy fy på mej.

Den 20 funderara jag på att gå o köpa lite kläder till tanja kanske , hon behöver ju det den lilla dreggel fian.


Min moster och min morbrors fru var här idag också och tanja fick lite presenter, två par strumpor , två bodysar, ett par byxor.i stl 62-68 också s¨å det var ju perfa ´:)


Lägtar också tills den 27 då jag Tanja och Syrran  ska till IKEA och köpa lite grejer till tanja och lite saker till rummet , vill ju få det snyggt här :) alltid trevligare när man har det fint i rummen ju. Men tyvärr så har jag älsklingen och lill tjejen bara ett jätte litet rum att dela på men man får göra det bästa av sitvationen.


Längtar oxå tills i morgon eller på måndag då far min ska hämta min fina byrå som tanja ska få ha sina kläder i.


Mycket man längtar till nu :)


Aja ha det bra alla ,.. :) 

Av Maria - 16 januari 2009 09:41

Hej hopp

äntligen har man fått sova yeey.

och så ska man till syrran idag och dricka lite kaffe.

Så tanja får sitta i sin lilla tron där :) ( bortskämd unge redan ;) ).

Hum vad ska man göra nu , jadu äta frukost tror jag, tror det blir chilli nudlar ;) ingen bra frukost men gotteli gott.

Och så väntar man på koden till gymnasium intagningen hopps den kommer snart.

Nä nu ska jag fixa  frulle o snacka med syrran ( telle)

Av Maria - 14 januari 2009 07:47

Jag har verkligen fått problem med natt rutinerna , ännu två nätter har jag inte kunnat sova la mej 05.05 i morse och vaknade 07.00, detta kan inte vara sunt.


Igår vaxinerades tanja , och snälla syrran och Amin var med och hjälpte oss med den läskiga sprutorna , hua ..


Ja vad hände mer igår jo Älsklingen skola skrev en sak på hanns schema igår som inte stämde IGEN.

Det stog att han skulle va ledig i går men sen när vi skulle titta när han började idag så såg vi att dom hade lagt ut lektioner där i alla fall. Suck på dom asså förstår att älsklingen blev arg.



Av Maria - 12 januari 2009 12:48

Nu har man nyss vaknat så man fick lite sömn idag somnade vid 05.30 ungefär och tanja var så snäll o sov ända tills nu så jag fick sova lite (A.

så nu sitter man här och försöker hitta en byrå till tanjas kläder på blocket men verkar inte göra något fynd.


Aja , älsklingen hade namsdag i går också grattis på han :)

Av Maria - 11 januari 2009 19:22

Nu ligger tanja vaken och säger "bruuuuuuum" hennes favorit läte :)
och vet ni vad? Hon sa tydligen amma(Mamma)  när hennes mormor bytte blöja på henne. helt otroligt vet inte om jag våga tro dej först jag fått höra det själv men ändå så duktig min tjej e *stolt*

Presentation

Omröstning

Är man sämre mamma för att man är ung?
 Nej
 ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards