Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Läksar besök.

Av Maria - 18 februari 2009 11:57

Hej hopp ,

idag ska jag och lill stumpen till läkaren och kolla att hon utväcklas ordenkligt vilket hon nog gör så nu ligger hon och sover och samlar  krafter inför läkarbesöket , Mor följer nog med också eftersom hon är ledig. Sen när lillan vaknar ska hon få ta ett bad , bra att va ren ju, speciellt när man ska bort.

hum har ju funderat på att skaffa en hobby, kanske ska börja göra smycken eller vad tycker ni? :D Funderar på det iaf och om man blir riktigt duktig kanske man kan käna små slantar på de;) kan ju behövas..

 
 
chatarina

chatarina

18 februari 2009 19:28

Bra ide:D de borde du ju göra om du tkr de är kul..:P

http://youngcatta.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 28 april 2009 09:21

var o kollade min syn igår och det visade sig att min syn blivit mycket sämre så jag ska få glasögon så igår valde vi ett par bågar .. suck fanns inga fina i ett rimligt pris typ alla kostade 1795 .. men det blev ett par andra.. får se när dom är fär...

Av Maria - 21 april 2009 22:45

Ja då ska man börja gymma nån gång nästa vecka på söndag har man ju 17 års middag och sen får man ju pengarna förrst den 27 ( måndag) så då ska jag köpa vattenflaska o tränings kläder :) kommer nog att bli pinsamt att komma dit första gången eftersom...

Av Maria - 19 april 2009 08:33

vad har man gjort nu jag igår städade jag och älsk lokalen vi ska ha min 17 års middag i, hoppas det blir bra men gu så lokalen var SKITIG, men nu är det iaf klart.Igår hade jag o älsk också mys kväll när vi nattat lillan såg vi på 2-3 filmer och mys...

Av Maria - 13 april 2009 10:13

nu var det ett tag sen man skrev igen  fy på mej .. men vad ska man berätta om dagen hum vad ska vi hitta på idag? jag vet faktis inte men nu sitter man o är grymt morgontrött så inte så konstigt att huvudet står still. men ska förmodligen hjälpa mor...

Av Maria - 3 april 2009 18:05

imogon åker vi yeey .. ska bli kul o nu har man köpt lite natur läkemedel så man kanske får bort mamma magen :P å så ska man börja med träning också..just nu sover lill tjejen som vanligt när jag sätter mej här men nån gång ska man få tid att skriva ...

Presentation

Omröstning

Är man sämre mamma för att man är ung?
 Nej
 ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards